Clarinet Factory natáčeli desku v nouzovském studiu SONO se záměrem, aby měly všechny skladby přirozený tah, společnou rezonující barvu, dynamiku a nemuselo se to dělat „chemicky“ na pultu. Posluchači se mohou těšit na několik novinek, které v posledních letech poměrně zásadně proměnily zvuk souboru, jako například kontrabasový klarinet, analogové afekty a další vychytávky.
|
|
|
„Clarinet Factory dozráli k návratu k přírodním a přirozeným kořenům, šlo to samo a podvědomě, jen jsme k tomu použili trochu jiné prostředky, než by se dalo čekat.“
Jindřich Pavliš
|
|

|
|
|
|
Zásadní složkou Meadows jsou hosté. Ať je to Joe Acheson z britské formace Hidden Orchestra, s nímž Clarinet Factory spolupracují již přes tři roky a na albu je podepsán pod elektronikou a celkovým zvukem čtyř skladeb nebo folklórní sbor Grunik z Beskyd, který si mimo jiné zazpíval ve skladbě Luky zelené. Postupná práce na albu si vyžádala bicí. Jasnou volbou byl slovenský bubeník Dano Šoltis z Vertigo. Krásným bonusem je improvizace Aničky Ficelové na koncovku – píšťalu, podobnou slovenské fujaře. Důležitou roli měl při vniku alba také Jan P. Muchow, který dělal „muže s názorem“ a přicházel s užitečnými radami.